Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2013. június 27., csütörtök

Margaréta krepp-papírból

Szakítsam már meg a lelkizős sorozatot. Mára is kijutott ugyan a témából, de érlelem még magamban:-)
Nem manapság készült, az utóbbi időben nem alkottam semmit. Valahogy kimaradt. De most, hogy tombol a szünet -most két hét nekem is kijut belőle-, valamit ki kell találjak a gyerekeknek. Különben képesek egész nap a számítógépet bújni. Bárhogyan is próbálom időkeretek közé szorítani.


Igen kedves volt középiskolai Osztályfőnökünk kedvenc virága volt a margaréta. Leginkább annak örült, ha saját szedésű vadvirággal örvendeztettük meg.
Ezeket nem szedtem, készítettem:-) Így: fehér krepp-papírból csíkot vágtam, összesodortam, alján összekötöttem, ezt követően vágtam be a szirmokat. Középről kifele lapítottam. Sárga papírból hajtogattam-gyűrögettem a közepét, odaragasztottam. Hurkapálcát dugtam a virág összekötött részébe, ezután vontam be zöld krepp-papírcsíkkal. Egy-egy levelet is illesztettem közben a szárra. A szirmokat ceruza segítségével göndörítettem meg kissé, kifele vagy befele.
A "váza" konzervdoboz bevonva, átkötve. S kész is az el nem hervadó virágcsokor:-)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon üde virágokat készítettetek, szép mutatósak :) Kellemes időtöltés lehetett a készítésük...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Imádom a margarétát is...! Jó érzés valami készítésébe belemerülni"! Gondolat terelő! Vedd elő a horgolótűdet! D:)) pusz

    VálaszTörlés
  3. Most fedeztem fel a margarétáidat, nagyon helyesek! :)

    VálaszTörlés
  4. Azt szeretném kérdezni, hogy az erdélyi nyaralásotokból nem teszel majd fel képeket? Szívesen nézegetném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, a kedvedért fogok feltenni képeket! Amúgy is szándékomban volt, de valahogy egyre kevesebb az idő a blogra. Csodás helyeken jártunk, és visszavágyunk. Leginkább azért, mert a Székelykőt nem sikerült meghódítani. Meg van még jó néhány hely a környéken, amit látni kell.

      Törlés
  5. Kár hogy nem tudtatok felmenni, de így legalább vissza kell mennetek :-)

    VálaszTörlés