Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2012. március 20., kedd

Parafaközepű virágok

Az utóbbi időben sok feltölteni valót gyűjtöttem össze, de csak gyűjtögettem. Pótolni? Hisz jönnek a mindig újabbak!
De ez egy régebbi, pótlásra váró "mű". Egyszerű kartonpapírból kivágott virágok, közepén háromba vágott parafadugó darabkával. Dísznek is mutatós, de üzenőtáblán is hasznosak, gombostűvel cetliket lehet ráerősíteni.
Persze ezek is az oviba készültek, lassan magunkra nem is lesz időm. Pedig a szokásos tavaszi ablakdíszeink is váratnak magukra...
Így készült:
Kétféle színű papírból kivágtam a különböző méretű virágokat, egy harmadikból -jelen esetben pöttyös- színből a közepét. Összeragasztottam két különböző színű és méretű virágot, rá a közepét, erre a harmadolt parafadugót. A kisebbik virág szirmait kissé felhajtottam.
A sablonok:
 A kész virágok:
Leányzóm sokat segít nekem, szívesen kivágja a megrajzolt formákat. Ebben is segített. Majd egy számára kedves könyvvel honorálom segítőkészségét:-)

2 megjegyzés:

  1. Rég jártam erre felétek. :) Most végignéztem a lemaradást, nagyon szép helyen laktok, ezek a virágok is nagyon szépek, és az új külsőd is nagyon klassz lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Csilla, örülök, hogy jártál erre, bár nem sok újjal szolgálhatok... De most már ennyire telik az időmből, bár többet szeretnék szánni rá.

    VálaszTörlés