Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2012. február 4., szombat

Egy kis szórakozás... vagy megbotránkozás...

Kicsit túlzásnak tartom a hóhullást beharangozó híreket s az azt kísérő, enyhe pánikot keltő, túlélő tippeket adó szövegeket. Elvégre tél van, a tél jellemzői pedig a hóhullás és a hideg. Az lehet, hogy az utóbbi években elszoktunk a hőmérő mélyrepülésétől, de benne van a pakliban.
El is mentünk a Tescóba, de tartós kenyeret, azt nem vettünk:-))) Majd sütök, ha nem tudunk kimenni a házból. Remélem, áram azért lesz...
Ma délelőtt itt is szórni kezdték tartalmukat a hófelhők, mostanra esett vagy 5 cm hó. Jó, hideg az van, ami tüzelőt eddig megspóroltunk, most elégetjük. De hát még tart a tél!!!

Megvolt az időjárás-jelentés, jöjjön a megbotránkoztató humor. Én is úgy kaptam e-mailben...

Az "Év szülője" verseny győztesei:
















Nálam az állatkertes ütötte ki leginkább a biztosítékot, a bikinis nőnek fütyülő apuka jelenetén meg elnevettem magam. Gyereksétáltatásból is kapunk ízelítőt... mennyi gondos szülő:-)

4 megjegyzés:

  1. Na, erről a pánikkeltő híresztelésekről nekem is pont ez a véleményem, de hát tél van?!, vagy mi, mi a meglepő abban, hogy esik, vagy esni fog, és hideg van? Döbbenet. Ettől már sokkal nagyobb hó is volt, nem is olyan régen.
    Ezeket a képeket én is ismerem, néhányon ledöbbentem rendesen, de azt is tudjuk, hogy nagy az Isten állatkertje... :)))

    VálaszTörlés
  2. Csilla, ahogy mondod:-) Férjem azt szokta mondani, mindenki másképp hülye. No, kaptunk is ízelítőt belőle:-)

    VálaszTörlés
  3. Igaz én már nem élek Magyarországon, de én sem értettem ezt a nagy hűhót. Hát tél van, hideg van és most még hó is esett. Hajléktalannak lenni nem leányálom, meg rengeteg ember van, akinek nincs pénze ételre, tüzelőre, inkább ezekre kéne koncentrálniuk. A képeken rendesen ki lehet akadni, sok a hülye, túl sok. Komolyan IQ teszthez kötném, hogy valakinek gyereke lehessen.

    VálaszTörlés
  4. Ez is egy elterelő hadművelet.
    Gyerekhez mindenkinek joga van, csaj sajnos itt sincs igazság: van, aki mindent megtenne, hogy gyereke lehessen, mégsem jön össze, más eldobja őt, vagy "csak" nincs rá gondja.

    VálaszTörlés