Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. december 16., péntek

Mézit a konyhaablakba!

Minden évben készülnek ablakdíszek, idén nagyon le vagyok maradva velük. Ma készült el az első, a konyhaablakba. Persze valami sütis témájú:-)
Az ablak fölötti polc köcsögei alá tettem a fonal végét, s egyfolytában pörögnek. Nagyon tetszenek:-)
Vastagabb barna színespapírból vágtam ki őket, összehajtogatva a papírt, így egyszerre meglett mind a négy. Hibajavítóval próbáltam a fehér díszítést a figurákra, de nem fogta be. Pasztellkrétával több sikert értem el. De filccel szebb díszítést tudtam rájuk rajzolni:


Tűvel és cérnával felfűztem őket, az utolsó öltésnél mindig egyet visszaöltöttem, hogy ne csúszkáljanak a cérnán a "mézesek".  A cérna végére pedig egy kis piros masnit biggyesztettem egy nagyobb gyönggyel, mert túl barnának tűnt az egész. A gyöngy nehezékként is szolgál:-)
Ötletek vannak a többi ablakhoz is, van még néhány. Most már bele kell húzzak, mert egy hét, és itt a karácsony. A vasárnap délutánt erre szántam. Remélem, ezúttal nem jön közbe semmi...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, mi is díszítgetjük a házat, de én is nagyon le vagyok maradva.

    VálaszTörlés
  2. Trollanyu, köszi!
    Most akarok hozzálátni a többi ablakdíszhez, de előtte benéztem blogjaimhoz. Meg közben méregetem Gergő lázát, kell ügyelet vagy sem. De remélem, semmi komoly...

    VálaszTörlés