Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. december 18., vasárnap

Karácsonyi ablakdíszek -papírból

Végre, elkészültek! Még nincsenek a helyükön, de készen vannak. Egész délután a nappali közepén kuporogtunk, s tervezgettünk, faragtunk, ragasztottunk.
Nálam ez is úgy megy, mint a sütés-főzés. Innen-onnan csípek ötleteket, amiket aztán kedvem, hangulatom, lehetőségem szerint összerázok. S valami mindig lesz belőle:-)
Ezúttal többek között ez:
Színes papírból készült az egész. Egy világoszöld színűre egy kis -és nagy tányér segítségével rajzoltam meg a köröket. Mivel csonka lett, nem fért rá a lapra egy teljes kör, jött a masni ötlete, amivel összefogtuk.
Különböző karácsonyi motívumokat vágtunk ki. Összehajtogatott színes papírra megrajzoltam a motívumot, így egyszerre többet is kivágtam, ráadásul egyformák is lettek.
Ezeket előbb elrendeztem a korongon, melyre a masni már rákerült, s ha tetszett, rá is ragasztottam őket. Négy készült belőlük, nem teljesen egyformák. Ezek a gyerekszobák ablakaira fognak kerülni.
Hogy felhasználjuk a körök közepéből kiesett korongokat meg a maradék motívumokat, még készítettünk néhány díszt:
Ezek pont jók lesznek a nappali hármas osztású ablakába.
Ezt pedig Hédi készítette:
Ez lett a legszebb, majd ezt is odabiggyesszük valahova.
Készült más papírcsoda is, ezeket is közzéteszem hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése